Χάκερς έβαλαν στόχο δήμαρχο
Μετά τις ευχές για «Καλό Πάσχα» αντί για τα εγκαίνια του γραφείου του, ήρθαν και οι καταγγελίες του δημάρχου Καλαμάτας Θανάση Βασιλόπουλου, ότι στο κινητό του έχει μολυνθεί με κακόβουλο λογισμικό. Συγκεκριμένα, υπήρξε και δεύτερο περιστατικό μετά το Καλό Πάσχα, που αφορά την αποστολή μηνυμάτων μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, τον ανάγκασε να απευθυνθεί στις Αρχές.
Όπως έγραψε ο δήμαρχος Καλαμάτας: «Μετά από νέο περιστατικό που ήρθε σε γνώση μου, για αποστολή μηνυμάτων αυτή τη φορά μέσω της προσωπικής σελίδας μου σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, σήμερα το πρωί απευθύνθηκα στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Καλαμάτας, προχώρησα σε καταγγελία και παρέδωσα τα σχετικά στοιχεία. Τον λόγο πλέον έχουν οι αρμόδιες Αρχές».
Προτεινόμενα άρθρα
22.06.2026 | 10:04
22.06.2026 | 07:21
22.06.2026 | 07:13






