αγγελούδης-δεν-περισσεύει-κανείς-στη-1247767
ΔΗΜΟΙ | 15.10.2023 | 22:50

Αγγελούδης: Δεν περισσεύει κανείς στην Θεσσαλονίκη

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

«Δεν περισσεύει κανείς», είπε ο Στέλιος Αγγελούδης μετά τη μεγάλη νίκη του στον Δήμο Θεσσαλονίκης έναντι του νυν δημάρχου, Κωνσταντίνου Ζέρβα, με ποσοστό 67,34%.

Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο Στέλιος Αγγελούδης τόνισε ότι «είναι δική μας η ευθύνη να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών με τη δουλειά μας» και πρόσθεσε:

«Η Θεσσαλονίκη μίλησε, οι πολίτες μίλησαν. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους Θεσσαλονικείς. Και αυτούς που μας στήριξαν και όσους έκαναν άλλη επιλογή και αυτούς που επέλεξαν αποχή. Είναι δική μας η ευθύνη να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη τους με τη δουλειά μας».

Ευχαρίστησε τους συνεργάτες, τους εθελοντές της παράταξης και τους υποψήφιους για «αυτό το όμορφο ταξίδι για την πόλη μας» και σημείωσε: «Αλλάξαμε σελίδα, γράφουμε ιστορία όλοι μαζί για μια καλύτερη καθημερινότητα, για τη Θεσσαλονίκη που μας ενώνει».

Και κατέληξε: «Τώρα ξεκινάμε, δεν περισσεύει κανείς».