σούπερ-μάρκετ-η-wolt-αλλάζει-την-αγορά-οι-κ-748371
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 15.01.2021 | 10:58

Σούπερ μάρκετ: Η Wolt αλλάζει την αγορά -Οι κινήσεις Σκλαβενίτη, Μασούτη, ΑΒ Βασιλόπουλου, Κρητικού

Σούπερ μάρκετ νέας εποχής δημιουργεί η απόφαση της Wolt για είσοδο της στη διανομή προϊόντων των μεγάλων αλυσίδων.

Ταυτόχρονα ανοίγει ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό σε μια νέα και ιδιαίτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία ταχυμεταφορών όπου ήδη η e-food και η BOX έχουν ενεργή παρουσία.

Ουσιαστικά η Wolt Market Greece. 100% θυγατρική της Wolt Greece,

είναι το πρώτο βήμα της εταιρίας για περιοχές του κέντρου της Αθήνας.

Σύντομα θα επεκταθεί στις υπόλοιπες περιοχές,  ενώ μπαίνει στον ανταγωνισμό με στόχο να προσφέρει παράδοση μέσα σε μισή ώρα.

Η εταιρεία μάλιστα ζητά προσωπικό και προσφέρει άμεσες προσλήψεις. Η ενίσχυση του δικτύου γίνεται προκειμένου να

προσφέρει live tracking της παραγγελίας, δυνατότητα των καταναλωτών να παραλάβουν σε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης

με προ παραγγελία, κ.ά.

Να σημειωθεί ότι η e-food έχει ήδη συνεργασία με τον Σκλαβενίτη, η BOX με Κρητικό και Μασούτη και η ελληνική Delivery του ομίλου

Μούχαλη με τον ΑΒ Βασιλόπουλο, αναμένεται να επιτείνει τον ανταγωνισμό.

Μεγάλο ζήτημα βέβαια είναι οι χρεώσεις , αλλά και η ταχύτερη διανομή των προϊόντων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συνολικές πωλήσεις των σούπερ μάρκετ έχουν εκτοξευθεί με το ηλεκτρονικό κανάλι να ανεβαίνει.

Οι ψηφιακές πωλήσεις των σούπερ μάρκετ έχουν ξεπεράσει πέρυσι, σύμφωνα με την Convert Group, τα 100 εκατ. ευρώ, δηλαδή

ήταν υπερδιπλάσιες συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019,

οι οποίες είχαν διαμορφωθεί στα 46,7 εκατ. ευρώ. Με δεδομένο ότι το 2021 οι ηλεκτρονικές πωλήσεις θα αυξηθούν

ακόμα περισσότερο με την καραντίνα να συνεχίζεται είναι δεδομένο ότι τα σούπερ μάρκετ

θα αναζητήσουν συνεργάτες για τη διανομή των προϊόντων τους ενώ δεν αποκλείεται να φτιάξουν και τα δικά τους delivery.