Καταγγελία: Πελάτης των Lidl αγόρασε αλλοιωμένο προϊόν -Τι απαντά η εταιρεία (φωτο)

Σε επώνυμη καταγγελία προχώρησε πριν από αρκετό καιρό ο Χρήστος Λ. από την Ορεστιάδα, καθώς όπως υποστηρίζει αγόρασε συσκευασία κιμά από σούπερ μάρκετ Lidl, στον οποία υπήρχαν μεγάλες αλλοιώσεις.

Όπως αναφέρει, μόλις άνοιξε τη συσκευασία και κατάλαβε ότι το προϊόν δεν είναι αυτό που περίμενε απευθύνθηκε στο κατάστημα, όπου του πρότειναν να τον αντικαταστήσουν, με τον ίδιο ωστόσο να αρνείται.

Aπευθύνθηκε στην αστυνομία, στη διεύθυνση αγροτικής οικονομίας και κτηνιατρικής Ορεστιάδας, ενώ έφτασε μέχρι και τον εισαγγελέα για να καταγγείλει το γεγονός.

Η Lidl Ελλάς, σχολιάζοντας το συμβάν σε τοπικό μέσο ενημέρωσης, υποστήριξε: «Όσον άφορα στο θέμα καταγγελίας πελάτη για αλλοιωμένο προϊόν της εταιρείας μας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι ο πελάτης απευθύνθηκε στις αρμόδιες αρχές, οι οποίες και είναι οι πλέον αρμόδιες για τη διερεύνηση του συμβάντος».

Δείτε το αλλοιωμένο προϊόν της Lidl:

Κιμάς Lidl καταγγελία

Πηγή: thraki Nea

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, LIDL, ΠΡΟΙΟΝ, ΠΕΛΑΤΗΣ, ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΟ


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!