κανένα-πρόβλημα-στον-ανεφοδιασμό-με-κ-160158
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 27.06.2015 | 14:15

Κανένα πρόβλημα στον ανεφοδιασμό με καύσιμα, λένε οι πρατηριούχοι

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αυξημένη είναι η κίνηση και στα πρατήρια καυσίμων όπως αναφέρουν στο Αθηναϊκό Πρακτορείο εκπρόσωποι των βενζινοπωλών.

Τόσο οι βενζινοπώλες όσο και οι εταιρίες εμπορίας διαβεβαιώνουν, πάντως, ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στον εφοδιασμό της αγοράς με καύσιμα και ότι όλες οι παραγγελίες που είχαν προγραμματιστεί για το Σάββατο, θα εκτελεστούν κανονικά.

Ανέφεραν ότι «αν ένα πρατήριο ξεμείνει αυτό θα οφείλεται στην αυξημένη ζήτηση. Ωστόσο, πρόβλημα στον εφοδιασμό της αγοράς δεν υπάρχει.»