Αυξάνεται και η τιμή της μπύρας
Σάββατο
21
Μάι
Back

Αυξάνεται και η τιμή της μπύρας

Αύξηση στις τιμές της μπύρας λόγω αύξηση του ενεργειακού κόστους προαναγγέλλει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. «Δεν θα έχουν όλα τα προϊόντα και όλες οι συσκευασίες την ίδια αύξηση τιμών», εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης, στο περιθώριο της παρουσίασης της Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για την περίοδο 2019-2020, σπεύδοντας να διευκρινίσει πως «μέχρι στιγμής όλες οι αυξήσεις έχουν απορροφηθεί από την εταιρεία, προκειμένου να μην γίνουν αισθητές στον καταναλωτή. Δεν έχουν περάσει οι αυξήσεις στον καταναλωτή».

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προέβη σε αυξήσεις τιμών στα προϊόντα της κατά 1,5% μέσο όρο – σε επίπεδο τιμοκαταλόγου – τον περασμένο Φεβρουάριο και από τότε δεν έχει προχωρήσει σε ανάλογες κινήσεις, παρά το γεγονός πως πρώτες ύλες κάθε είδους και υλικά συσκευασίας έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. Μεγάλο ζητούμενο παραμένει η «χρυσή» ισορροπία μεταξύ των επιδόσεων της εταιρείας και των συνθηκών της αγοράς.

Σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη, τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές, ενώ η ελληνική αγορά χαρακτηρίζεται ως η πέμπτη φθηνότερη αγορά στην Ευρώπη, παρά την υψηλή φορολογία.

Ωστόσο ο ίδιος παραδέχθηκε πως έχει σημειωθεί μια αύξηση τιμών κατά 6% περίπου στους παραγωγούς με τους οποίους συνεργάζεται η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τονίζοντας σε κάθε περίπτωση πως η εταιρεία ήταν εξαρχής υποστηρικτική προς τους συνεργάτες της.

Σε ό,τι αφορά τυχόν επίδραση των επικείμενων ανατιμήσεων στο πλέγμα προσφορών που παρέχει η εταιρεία, ο κ. Δανιηλίδης αποσαφήνισε πως η αγορά μπίρας στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική και η προωθητική πίεση είναι πάντα ισχυρή. Εξήγησε, δε, πως είναι ξεκάθαρα ζήτημα επιλογής η προώθηση προσφορών στα διάφορα προϊόντα.

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!