Απαιτήσεις COSCO από το ελληνικό Δημόσιο -«Κόντρα» με Δ. Πειραιά & Μαρινάκη

Μόλις λίγες ημέρες μετά τη συνεδρίαση και το ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά όπου και ο πρώτος σε σταυρούς δημοτικός σύμβουλος Βαγγέλης Μαρινάκης πρότεινε την απαγόρευση διέλευσης φορτηγών για την επέκταση του επιβατηγού λιμανιού στην Πειραϊκή, οι Κινέζοι της Cosco με επιστολή τους με ημερομηνία 23-11-2020, επιρρίπτουν ευθύνες στο Ελληνικό Δημόσιο για την μέχρι σήμερα αποτυχία υλοποίησης των Υποχρεωτικών Επενδύσεων, τις οποίες η κινέζικη εταιρεία είναι υποχρεωμένη να ολοκληρώσει το αργότερο μέχρι τον Αύγουστο 2021.

Η Cοsco, η οποία διαθέτει σήμερα το 51% των μετοχών του ΟΛΠ, βάση της σύμβασης παραχώρησης που έχει υπογράψει με τον ελληνικό δημόσιο, έχει το δικαίωμα να λάβει ένα ακόμα ποσοστό ύψους 16% από το ΤΑΙΠΕΔ, τον Αύγουστο του 2021, εφόσον έχει ολοκληρώσει όλα τα οριζόμενα από τη σύμβαση παραχώρησης υποχρεωτικά έργα.

Έργα που είναι αδύνατο να ολοκληρωθούν βάση χρονοδιαγράμματος, αφού η βασική επένδυση της νέας βάσης κρουαζιέρας έχει καθυστερήσει χαρακτηριστικά.

Οι Κινέζοι σε επιστολή τους, με τον χαρακτηρισμό εμπιστευτική, και με ημερομηνία 23 Νοεμβρίου, με αποδέκτες το ΤΑΙΠΕΔ τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα και τον υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη, ζητούν πλέον και επίσημα να τους επιδοθεί το 16%, αφού θεωρούν ότι τα χρονοδιαγράμματα δεν θα τηρηθούν με ευθύνη του ελληνικού κρατικού μηχανισμού.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΟ, ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ, ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΚΟΝΤΡΑ, COSCO, ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]