βελτιώνεται-η-κατάσταση-της-36χρονης-πο-1136908
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 05.06.2023 | 13:12

Βελτιώνεται η κατάσταση της 36χρονης που δέχθηκε επίθεση από το σύντροφό της με μαχαίρι

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε σταθερή κατάσταση και πάντως εκτός κινδύνου, σύμφωνα με τον Διοικητή του ΠΑΓΝΗ Γιώργο Χαλκιαδάκη, νοσηλεύεται η 36χρονη γυναίκα, που χθες το βράδυ δέχθηκε επίθεση από το σύντροφό της με μαχαίρι.

Η γυναίκα, σύμφωνα με τον διοικητή του νοσοκομείου, βρίσκεται στη μονάδα εντατικής θεραπείας και η κατάσταση κρίνεται βελτιωμένη. Τα τραύματα που φέρει από τα αλλεπάλληλα χτυπήματα που δέχθηκε, είναι στο θώρακα, την πλάτη και τα άνω άκρα. Ο 36χρονος σύντροφός της, που μετά την επίθεση στην 36χρονη, αυτοτραυματίστηκε στην κοιλιακή χώρα, έχει συλληφθεί για απόπειρα ανθρωποκτονίας και νοσηλεύεται, ελαφρύτερα τραυματισμένος, στη χειρουργική κλινική του νοσοκομείου.

Η προανάκριση διενεργείται από την υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ηρακλείου.