Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες: Συμπεριφερθείτε με σεβασμό – Δεν νομίζω ότι έχει πληγεί η κερδοφορία σας
«Καλησπέρα σας (…) Λυπούμαστε που δεν καταφέραμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικώς. Για να επικοινωνήσει ένας εκπρόσωπός μας μαζί σας, θα θέλατε να μας δώσετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας μέσω προσωπικού μηνύματος καθώς και μερικές πληροφορίες για το ζήτημα που αντιμετωπίζετε; Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση».
Η πελάτισσα όμως δεν μασάει τα λόγια της:
«Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, αλλά το ζήτημα είναι να μην ξεροσταλιάζουμε στο τηλέφωνο για τα αυτονόητα. Κάποτε πρέπει να μας συμπεριφερθείτε με τον στοιχειώδη σεβασμό, δεδομένου ότι είμαστε πελάτες έστω και εξαναγκαστικά. Δεν νομίζω ότι έχει πληγεί η κερδοφορία σας (η πραγματική, όχι εκείνη που θα επιθυμούσατε), ώστε να μην διαθέτετε το απαραίτητο προσωπικό».
«Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Ωστόσο, προκειμένου να διαχειριστούμε το ζήτημά σας και να σας εξυπηρετήσουμε, θα χρειαστεί να μας στείλετε μέσω προσωπικού μηνύματος ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Στη διάθεσή σας».
Δείτε την εικόνα με τον διάλογο:
Προτεινόμενα άρθρα