τράπεζα-πειραιώς-καταγγελίες-ούτε-αν-896349
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 01.05.2021 | 23:24

Τράπεζα Πειραιώς-Καταγγελίες: Ούτε ανάληψη ουτε κατάθεση στα ATM – Έχει καταντήσει γελοίο

Συνεχίζονται τα παράπονα πελατών της τράπεζας Πειραιώς.

Μπορεί αυτή τη φορά να μην καταγγέλλουν ότι τους απαντάει… ρομπότ αλλά η δυσαρέσκεια είναι εξίσου έντονη.

Συγκεκριμένα, γράφει πελάτισσα κάτω από ανάρτηση της τράπεζας (13 Απριλίου – https://www.facebook.com/piraeusbank/photos/a.150915138901907/764518250874923/):

«Συνέχεια η υπηρεσία ειναι μη διαθέσιμη! Ακόμη μια φορά που δε μπορώ ούτε να προχωρήσω σε ηλεκτρονική αγορά, ουτε καν να συνδεθώ στην εφαρμογή!!! Αλλες μερες δε μπορω να κανω ουτε αναληψη ουτε καταθεση στα ατμ.. Ε τι θα γίνει επιτέλους??? Εχει καταντήσει γελοίο.. Και πάντα συμβαίνει χωρίς καμία ενημέρωση!»

Η τράπεζα απαντά:

«Καλημέρα σας () Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τις βραδινές ώρες, Δευτέρα έως Παρασκευή, πραγματοποιείται η απαραίτητη ενημέρωση των συστημάτων, κατά τη διάρκεια της οποίας η winbank δεν είναι διαθέσιμη. Εάν συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή, παρακαλούμε επικοινωνήστε εκ νέου μαζί μας για να σας εξυπηρετήσουμε. Στη διάθεσή σας».

Η πελάτισσα επανέρχεται:

«Μάλιστα, χωρις ειδοποίηση.. Το θεμα με την αναληψη/καταθεση που γινεται διαρκως και ειναι και απογευματινες ωρες?»

Η τράπεζα υποστηρίζει:

«Μπορείτε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες για το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζετε και να μας παραχωρήσετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας μέσω προσωπικού μηνύματος για να έρθουμε σε επαφή μαζί σας; Σας ευχαριστούμε».

Η πελάτισσα δεν μένει ικανοποιημένη από τις απαντήσεις: 

«Πολλές ημέρες, δε μπορώ να κάνω ανάληψη/κατάθεση και δοκιμάζω και σε άλλα ατμ σε άλλα σημεία και γίνεται το ίδιο. Όταν συμβαίνει αυτο, άλλα άτομα στη σειρά του ατμ μου λένε ότι έχουνε έρθει απο άλλες περιοχές ψάχνοντας ατμ που να δουλεύει. Αυτες οι πληροφορίες νομίζω αρκουνε για να το δειτε. Γενικά μόνο προβλήματα!»

Η τράπεζα απαντά ξανά με ένα μάλλον τυπικό μήνυμα:

«Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Έχουμε καταγράψει το συγκεκριμένο ζήτημα και το έχουμε μεταφέρει στο αρμόδιο τμήμα μας. Είμαστε στη διάθεσή σας για ό,τι άλλο χρειαστείτε».

Δείτε τον διάλογο: