τηλεθέαση-το-survivor-βυθίζεται-το-ράδιο-585547
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 05.02.2019 | 14:46

Τηλεθέαση: Το «Survivor» βυθίζεται, το «Ράδιο Αρβύλα» απογειώθηκε

Η πρώτη ημέρα των μεγάλων μαχών ήταν ενδεικτική για την διαμόρφωση του νέου τηλεοπτικού τοπίου. Ενός τοπίου που αποδυναμώνει τους άλλοτε κυρίαρχους και αναδεικνύει τις νέες συνήθειες του τηλεοπτικού κοινού.

Ο μεγάλος χαμένος της αναμέτρησης είναι το «Survivor Ελλάδα – Τουρκία» στον ΣΚΑΪ το οποίο όχι μόνο σημειώνει κάθε μέρα όλο και μεγαλύτερες απώλειες αλλά συμπαρασύρει και όλα όσα έχουν σχέση με αυτό. Ετσι λοιπόν, το βράδυ της Δευτέρας το ριάλιτι επιβίωσης του Ατζούν Ιλιτζαλί σημείωσε 16,4% στο σύνολο και μόλις 15,6% στο 18 – 54. Παράλληλη πορεία και για το «Survivor Πανόραμα» με την Μπάγια Αντωνοπούλου το οποίο καταποντίστηκε στην απογευματινή ζώνη σημειώνοντας 6,3% και 7,3% αντίστοιχα.

Θριαμβευτής της μεταμεσονύχτιας ζώνης ήταν το «Ράδιο Αρβύλα» το οποίο στην πρεμιέρα του σημείωσε 30,3% στο σύνολο και 31,7% στο 18 -54.

Οι ελληνικές σειρές άντεξαν και μάλιστα η «Φριτέζα» στον ΑΝΤ1 είχε 18,9% στο σύνολο και 19,1% στο 18 – 54, ενώ στον Alpha το «Σόι σου» 22,9% και 23,4% ενώ το «Τατουάζ» 24,6% και 22,4%. Υψηλά τα ποσοστά και για το μαγειρικό ριάλιτι «Master Chef» στο Star το οποίο κατάφερε να συγκεντρώσει 20,3% στο σύνολο κοινού και 27,3% στο δυναμικό κοινό.

Στην πρωινή ζώνη σημειώθηκαν ανατροπές καθώς η ενημέρωση ενισχύθηκε σημαντικά και οι «Αταίριαστοι» πέτυχαν 25% στο σύνολο και 18,1% στο 18 – 54. Ανοδος και για τους «Κου Κου» στο Star οι οποίοι σημείωσαν 13,2% και 20,1% αντίστοιχα. Στην τρίτη θέση «Το Πρωινό» στον ΑΝΤ1 με 17,8% στο σύνολο και στο δυναμικό κοινό ενώ το «Ευτυχείτε» στο Open είχε επίδοση 10,4% και 12,6%. Υψηλές επιδόσεις και για το «Μαζί σου» με 20,8% και 15,4%.

Στην πολύ πρωινή ζώνη ο Γιώργος Παπαδάκης «Καλημέρα Ελλάδα» είναι πρώτος στο 18 – 54 με 22,3% όμως το «Σήμερα» στον ΣΚΑΪ είναι πρώτο στο σύνολο με 27,2%.

Η επιμήκυνση του δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΪ δεν βοήθησε ιδιαίτερα την πρώτη ημέρα καθώς η τηλεθέαση που κατέγραψε ήταν 13,9% στο σύνολο και 11,1% στο δυναμικό κοινό. Ο ΑΝΤ1 ενισχυμένος με 19,8% και 18,7%, ο Alpha με 22,9% και 17,8%, το Star με 16,2% και 15,2% ενώ το Open μόλις 5,7% και 4,3%.