τηλεφώνημα-για-βόμβα-στο-νοσοκομείο-1282843
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 16.02.2024 | 23:20

Τηλεφώνημα για βόμβα στο νοσοκομείο «Αγία Σοφία»

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συναγερμός σήμανε στις Αρχές το βράδυ της Παρασκευής 16 Φεβρουαρίου έπειτα από απειλή για βόμβα στο νοσοκομείο «Αγία Σοφία».

Συγκεκριμένα, στις 22:03 μία γυναίκα τηλεφώνησε στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN και είπε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα στην είσοδο του νοσοκομείου.

Η γυναίκα που τηλεφώνησε ανέφερε ότι υπάρχει χρονικό περιθώριο 30 λεπτών.

Αυτή τη στιγμή στο σημείο βρίσκεται το Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών και διενεργεί έρευνες.