στο-νοσοκομείο-ο-αρχιεπίσκοπος-ιερών-1348920
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 12.10.2025 | 18:53

Στο νοσοκομείο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε μονάδα αυξημένης φροντίδας, στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς», νοσηλεύεται ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας αισθάνθηκε ελαφρά αδιαθεσία, με αποτέλεσμα να μεταβεί στο νοσοκομείο με δικό του μέσο, ενώ μπήκε περπατώντας στα εξωτερικά ιατρεία.

Πλέον υποβάλλεται στις απαραίτητες εξετάσεις, προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάσταση της υγείας του. Έχει μάλιστα ήδη υποβληθεί σε αξονική τομογραφία εγκεφάλου και σε άλλες απεικονιστικές εξετάσεις και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι είναι καλά.

Όπως επίσης μεταφέρουν πηγές από το νοσοκομείο, ο κ. Ιερώνυμος είναι ήρεμος και σε καλή κατάσταση, ενώ θα παραμείνει νοσηλευόμενος σε μονάδα αυξημένης φροντίδας για συνεχή παρακολούθηση.