ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
07.10.2020 | 12:27
Παρέμβαση Χατζηδάκη για τη αποτρόπαια κακοποίηση σκύλου από υπάλληλο ΔΕΗ (φωτο)
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Την αντίδραση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη προκάλεσε η είδηση της βάναυσης κακοποίησης σκύλου από υπάλληλο της ΔΕΗ στα Χανιά.
Υπενθυμίζεται ότι ο άνδρας κρέμασε το σκύλο ζωντανό και του έκοψε τους όρχεις με ψαλίδι.
Ο κ. Χατζηδάκης με ανάρτησή του στο facebook καταδίκασε το αδιανόητο περιστατικό και ζήτησε από τη διοίκηση της ΔΕΗ να αντιμετωπίσει το θέμα με την αυστηρότητα που του αρμόζει.
Δείτε την ανάρτηση:
https://www.facebook.com/KostiHatzidaki/posts/10158815590263464
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
22.06.2026 | 07:21
22.06.2026 | 07:13






