ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
21.03.2024 | 19:22
«Κάρβουνο» το κοτόπουλο στην εκπομπή της Μενεγάκη
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Δεν πήγαν καλά σήμερα τα πράγματα στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, αφού το κοτόπουλο που έψησε ο Γιώργος Παπακώστας ψήθηκε πολύ περισσότερο απ’ όσο έπρεπε.
Ο μάγειρας της εκπομπής πριν ανοίξει το φούρνο προετοίμασε την παρουσιάστρια και τους τηλεθεατές για την…αστοχία. «Θα βγάλω αυτό που έχω έτοιμο, το οποίο δυστυχώς μου άρπαξε. Τώρα το είδα», είπε ο Γιώργος Παπακώστας, με την Ελένη Μενεγάκη να του απαντά: «Εντάξει, συμβαίνουν ατυχήματα και στους σεφ».
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
19.06.2026 | 09:35
19.06.2026 | 09:16






