γυναικοκτονία-στον-πειραιά-στα-δικασ-1093307
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 04.12.2022 | 12:09

Γυναικοκτονία στον Πειραιά: Στα δικαστήρια ο καθ’ ομολογίαν δράστης

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στα Δικαστήρια του Πειραιά έφτασε λίγο πριν τις 11.00 το πρωί της Κυριακής, ο καθ΄ομολογίαν δολοφόνος της 19χρονης.

Ο 25χρονος μετά το έγκλημα, εμφανίστηκε αυτοβούλως στο αστυνομικό τμήμα και παραδόθηκε, ομολογώντας ότι σκότωσε την σύντροφο του. Ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς ότι ζήλευε τη 19χρονη και ότι είχε κάνει χρήση κοκαΐνης, πριν πάρει το όπλο και την πυροβολήσει δύο φορές στο κεφάλι.