Εθνική Τράπεζα- Καταγγελίες: Δυσκολία στην επικοινωνία – «Το σύστημα φωνητικών εντολών είναι για κλάματα»

  • Απο Μάκης Χολέβας
  • 17 Μαΐου 2021 - 18:03
  • Comments Off

Εθνική Τράπεζα- Καταγγελίες: Δυσκολία στην επικοινωνία – «Το συστημα φωνητικων εντολών ειναι για κλάματα»

Μεγάλες δυσκολίες στην εξυπηρέτηση και στην επικοινωνία εντοπίζουν οι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας.

Παρακάτω καταγράφονται δύο αναλυτικά παραδείγματα όπου πελάτες δεν βρίσκουν άκρη για να λύσουν το πρόβλημα τους, παίρνοντας διαρκώς τηλέφωνα χωρίς αποτέλεσμα. Χαρακτηριστικό είναι δε ότι στην δεύτερη περίπτωση πρόκειται για Ελληνίδα κάτοικοι του εξωτερικού.

Τα παράπονα είναι κάτω από ανάρτηση της τράπεζας (https://www.facebook.com/ibanknbg/photos/a.309214019211707/2284375598362196/) στη σελίδα της στο facebook.

Συγκεκριμένα:

«Εχω δοκιμάσει να επικοινωνήσω μαζι σας με όποιον τρόπο υπάρχει»

Η πρώτη πελάτισσα γράφει:

«Εχω δοκιμάσει να επικοινωνήσω μαζι σας με όποιον τρόπο υπάρχει. Εχω δοκιμάσει το τηλεφωνικό σας κέντρο απο 3 διαφορετικες συσκευές και νούμερα. Καθε φορα που παω να μιλησω με εκπρόσωπο πέφτει η γραμμη.

Τουτέστιν το τηλεφωνικο σας κεντρο εχει προβλημα. Για να καταφερω δε να φτασω σε κάποιον εκπρόσωπο (ασχετα που συνεχιζω να μην εχω εξυπηρετηθει) πρεπει καθε φορα να λυσω τριτοβαθμια εξίσωση γιατι το συστημα φωνητικων εντολών ειναι για κλάματα.

Ειναι καπως απαραδεκτη η εξυπηρέτηση, οπότε ειπα κι εγω όπως και οι υπόλοιποι ταλαιπωρημενοι που βλέπω στα σχόλια να παρω τον δρομο των social media, μηπως καταφερω και εξυπηρετηθω καποια στιγμη. Ξερω, Παρασκευουλα σήμερα. Τα λεμε Δευτέρα και αν..

Η τράπεζα απάντησε με αυτόν τον τρόπο:

Καλησπέρα σας, Λυπούμαστε για τη δυσκολία σας. Σας έχουμε απαντήσει με προσωπικό μήνυμα.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Δείτε την εικόνα του διαλόγου:

«Έχω προσπαθήσει αμέτρητες φορές να πάρω στο τηλέφωνο επικοινωνίας»

Η δεύτερη πελάτισσα (από το εξωτερικό) αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα που το εξηγεί αναλυτικά:

Παρακαλώ πολύ είμαι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού έχω προσπαθήσει αμέτρητες φορές να πάρω στο τηλέφωνο επικοινωνίας σας διαφορετικοί άνθρωποι μου έχουν διόρθωση διαφορετικές απαντήσεις δεν έχουν βοηθήσει καθόλου.
Έχω κλειδωθεί έξω από το λογαριασμό μου της εθνικής τράπεζας λόγω της κατάργησης του e code . Έχω επίσης προσπαθήσει να επικοινωνήσω με την τράπεζα σας στην Μελβούρνη. Άδικος κόπος.
Η χρειάζομαι να αλλάξω τον αριθμό τηλεφώνου μου στο λογαριασμό της εθνικής τράπεζας και να καταχωρηθεί αυτός ο αριθμός τα αρχεία έτσι ώστε να ενεργοποιηθεί υπηρεσία ΟΤΠ Στο συγκεκριμένο αριθμό. Ένα μήνα προσπαθώ να μπορέσω να μπω στο λογαριασμό μου. Πληρώνα Το δάνειο μου κανονικά μέχρι που έγινε αυτή η αλλαγή τώρα κινδυνεύω να χάσω το σπίτι μου διότι δεν ξέρω τι χρωστάω. Please advise
Thanks …. frustrated customer
Η τράπεζα απαντά ως εξής:
Λυπούμαστε για τη δυσκολία σας. Η αλλαγή/καταχώρηση του τηλεφώνου σας (ελληνικό ή ξένο) για την υπηρεσία του i-bank OTP μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω του δικτύου των καταστημάτων της Τράπεζάς μας.
Εφόσον βρίσκεστε στο εξωτερικό και δεν μπορείτε να επισκεφθείτε κάποιο κατάστημα μας, η διαδικασία πρέπει να γίνει μέσω κάποιου νόμιμου εκπροσώπου σας στην Ελλάδα.
Πριν την επίσκεψή σας σε κάποιο κατάστημά μας, παρακαλούμε ενημερωθείτε για τα έγγραφα που χρειάζεται να προσκομίσετε για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία σας (διεύθυνση κατοικίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.), από τo ενημερωτικό έντυπο Συστηθήκατε; Αν όχι… κάντε το τώρα.
Σε περίπτωση που αυτό δεν σας εξυπηρετεί, μπορείτε να μας προωθήσετε μήνυμα σας στο [email protected], όπου θα περιλαμβάνει υπεύθυνη δήλωση μέσω e-gov (περιπτώσεις πελατών μας με πρόσβαση στο Internet Banking /με ενεργούς κωδικούς στο taxisnet) ή έντυπη υπεύθυνη δήλωση με το γνήσιο της υπογραφής σας θεωρημένο από αρμόδια αρχή (π.χ. Προξενείο ή Πρεσβεία, για κατοίκους εξωτερικού), στην οποία θα δηλώνετε ότι επιθυμείτε (α) να καταχωρηθεί ο αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου στα συστήματα της Τράπεζας και (β) να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία αποστολής κωδικών μίας χρήσης (i-bank OTP) στον συγκεκριμένο αριθμό κινητού τηλεφώνου,
Επίσης θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε με το κατάστημα συνεργασίας σας (όποιο σας εξυπηρετεί) , καθώς και κάποιο στοιχείο ταυτοποίησης σας (ΑΔΤ/ ΑΦΜ), προκειμένου να δρομολογήσουμε με τη σειρά μας το μήνυμα σας στο κατάστημα μας. Σημειώνουμε πως κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, το Κατάστημα θα πρέπει να βρίσκεται σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας με σκοπό την προφορική επιβεβαίωση του i-bank ΟΤΡ που θα λάβετε σε αυτόν τον αριθμό κινητού τηλεφώνου για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Επομένως θα ήταν χρήσιμο να μας δηλώνατε επιθυμητές ώρες επικοινωνίας.
Προκειμένου να ενημερωθείτε για το δίκτυο και τα τηλέφωνα επικοινωνίας των Καταστημάτων μας, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας (https://www.nbg.gr/el/Branches-ATMs).
Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας.
Η πελάτισσα επανέρχεται:
«Μπήκα στο e gov δεν κατάφερα να καταλάβω ποια είναι η υπεύθυνη δήλωση που πρέπει να υποβάλω …. πως λέγεται κ κάτω από τι θα την βρω … Έχω προσπαθήσει αμέτρητες φορές να επικοινωνήσω με την τράπεζα μου στην Ελλάδα κ δεν σηκώνει κανείς τηλέφωνο …Έχω ανανεώσει τα στοιχεία μου στο taxis … Έχω από τέλος Μαρτίου που δεν μπορώ να βγάλω άκρη ούτε με την εθνική στην Μελβουρνη …. Λυπάμαι ειλικρινά έχω κουραστεί να προσπαθώ …
Και η τράπεζα έχει να πει τα εξής:
Καλημέρα σας,
Λυπούμαστε για τη δυσκολία σας. Διευκρινίζουμε ότι, στην υπεύθυνη δήλωση μέσω e-gov (περιπτώσεις πελατών μας με πρόσβαση στο Internet Banking /με ενεργούς κωδικούς στο taxisnet), θα πρέπει να δηλώνετε ότι επιθυμείτε
(α) να καταχωρηθεί ο αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου στα συστήματα της Τράπεζας και
(β) να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία αποστολής κωδικών μίας χρήσης (i-bank OTP) στον συγκεκριμένο αριθμό κινητού τηλεφώνου.
Εναλλακτικά, μπορείτε να μας αποστείλετε έντυπη υπεύθυνη δήλωση με το γνήσιο της υπογραφής σας θεωρημένο από αρμόδια αρχή (π.χ. Προξενείο ή Πρεσβεία, για κατοίκους εξωτερικού), στην οποία επίσης θα δηλώνετε, ότι επιθυμείτε
(α) να καταχωρηθεί ο αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου στα συστήματα της Τράπεζας και
(β) να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία αποστολής κωδικών μίας χρήσης (i-bank OTP) στον συγκεκριμένο αριθμό κινητού τηλεφώνου.
Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας


ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ, FACEBOOK, ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΠΕΛΑΤΕΣ, ΠΑΡΑΠΟΝΑ


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]