έρευνα-αυτοί-ψώνισαν-στην-black-friday-415590
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 28.11.2017 | 08:30

Έρευνα: Αυτοί ψώνισαν στην Black Friday

Έρευνα σχετικά με το αγοραστικό κοινό που πήγε να ψωνίσει την Black Friday έκανε στη Θεσσαλονίκη η Ierax Analytix.

Με βάση λοιπόν τα συμπεράσματα που βγήκαν, το 40,4% των γυναικών πήρε το κάτι τι από τον “πανικό” αυτό για τον οποίο οι περισσότεροι είπαν πως; δεν άξιζε τον κόπο αυτή η φασαρία, αφού οι μειώσεις τιμών ήταν από χαμηλές έως και ανύπαρκτες. Αντίθετα με τις γυναίκες οι άνδρες δεν… “τσίμπησαν” από τις σούπερ προσφορές και μόνο το 25% περίπου πήγε… ταμείο να πληρώσει κάποια αγορά.

Mεγάλο είναι το ποσοστό των νέων που πήγε να πάρει κάτι, καθώς στις νεαρές ηλικίες 18-24 άγγιξε το 50%, ή αλλιώς ο ένας στους δύο.

Οσοι δεν έκαναν αγορά την Black Friday, είπαν κυρίως πως τα καταστήματα δεν κάνουν πραγματικές εκπτώσεις (65.3%), ενώ το 20% σχολίασε πως η έλλειψη οικονομικής δυνατότητας ήταν αυτή που λειτούργησε αποτρεπτικά. Αντίστοιχο ποσοστό είπε πως δεν βρήκε αυτό που ήθελε σε έκπτωση, ενώ στο 20/1% βρίσκονται και όσοι δεν είχαν ανάγκη να ψωνίσουν κάτι.

Ακόμα, το 58.2% πήγε στα μαγαζιά από όσους ψώνισαν, ενώ ηλεκτρονικά επέλεξε να ψωνίσει το 24.3%, κυρίως λόγω ευκολίας. Και με τους δύο τρόπους ψώνισε το 17.4%. Το 3% πήγε να πάρει κάτι, αλλά έφυγε λόγω πολυκοσμίας και καθυστέρησης.

Το 58.7% των καταναλωτών έδωσε για τις αγορές του μέχρι 100 ευρώ, 18.5% έδωσαν 101-200 ευρώ, 14.3% έδωσαν 201-400 ευρώ, ενώ 6.3% ξεπέρασε τα 400 ευρώ για τις αγορές του.