ελεονώρα-μελέτη-το-πρώτο-μήνυμα-μετά-τ-387398
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 08.11.2020 | 12:28

Ελεονώρα Μελέτη: Το πρώτο μήνυμα μετά το «διαζύγιο» με τον Alpha

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το πρώτο της μήνυμα μια εβδομάδα μετά το οριστικό κόψιμο της εκπομπής της «Ώρα για Μελέτη» στον Alpha έστειλε η Ελεονώρα Μελέτη.

Σχολιάζοντας τα μηνύματα συμπαράστασης που έλαβε για το «διαζύγιό» της με τον Alpha αντέδρασε μέσα από το Instagram Story.

«Διάβαζα τα μηνύματά σας, της τελευταίας εβδομάδας… και… έχω να σας πω ότι είστε τα αλάνια μου», έγραψε.