έφεση-παοκ-δεν-φαντάζεστε-πως-μπήκε-το-456235
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 09.03.2018 | 19:38

Έφεση ΠΑΟΚ: Δεν φαντάζεστε πως μπήκε το σκούτερ στην Τούμπα

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το μηχανάκι που βρέθηκε στην Τούμπα στο παιχνίδι του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό το οποίο δεν ξεκίνησε ποτέ προκάλεσε απορίες στον πρόεδρο της Επιτροπής Εφέσεων.

Τουλάχιστον δύο φορές,  ο κ. Σκουτέρης αναρωτήθηκε πως μπήκε το σκουτερ στο γήπεδο και πως δεν το είδαν τόσο ο Αρετόπουλος όσο και ο παρατηρητής.

Με τη διαδικασία σε εξέλιξη για την έφεση που άσκησε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατά της πρωτόδικης ποινής η απάντηση ήρθε από τον αντιπρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο του δικέφαλου, Μάκη Γκαγκάτση που είπε στον κ. Σκουτέρη για το σκουτεράκι πως «πέρασε στο γήπεδο μέσω ασθενοφόρου»! Πηγή: onsports.gr