ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
25.05.2023 | 09:16
Ασπρόπυργος: Ληστές έκαναν “ντου” με το κλαρκ σε εργοστάσιο και γκρέμισαν τον τοίχο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Ομάδα ατόμων εισέβαλλε τα ξημερώμτα της Πέμπτης σε εργοστάσιο στον Ασπρόπυργο με σκοπό τη ληστεία.
Οι δράστες ακινητοποίησαν τον φύλακα της εταιρείας και χρησιμοποιώντας το κλαρκ της εταιρείας γκρέμισαν τον τοίχο στο γραφείο του διευθυντή, αφαιρώντας από μέσα χρήματα.
Όμως, οι δράστες δεν έφυγαν μόνο με τα χρήματα, αφού στη συνέχει πήγαν στην αποθήκη της εταιρείας και πήραν μεγάλη 10 κιλά ζάχαρη καθώς και 25 μπουκάλια ηλιέλαιο.
Οι έρευνες για τον εντοπισμό τους είναι σε εξέλιξη.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
25.06.2026 | 18:30






