Aπεργία: Πώς θα λειτουργήσουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Χωρίς προβλήματα στα δρομολόγιά τους αναμένεται ότι θα λειτουργήσουν αύριο Τετάρτη τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) δεδομένου ότι η απεργία που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ, δε συμμετέχει η ΓΕΣΕΕ.
Μάλιστα με ανακοίνωσή της η ΑΔΕΔΥ, τονίζει ότι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δεν εντάσσονται στον δημόσιο τομέα και οι εργαζόμενοι σε αυτά δεν καλύπτονται συνδικαλιστικά από την ΑΔΕΔΥ.
Στην απεργία συμμετέχουν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, ανεξαρτήτως σχέσης εργασίας, γεγονός που σημαίνει ότι οι δημόσιες υπηρεσίες θα παραμείνουν κλειστές.
Προτεινόμενα άρθρα
11.06.2026 | 21:36
11.06.2026 | 19:45






