Απαξιωτικός και υβριστικός Μπέος: “Διακόσιοι χαβαλέδες διαμαρτύρονται κατά του LNG” (βίντεο)
Με έντονα υβριστικό και απαξιωτικό ύφος εκφράστηκε σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος έναντι των πολιτών που εύλογα ανησυχούν για το μέλλον του Παγασητικού και όχι μόνο.
Όπως είπε ο Δήμαρχος σε δηλώσεις του στα τοπικά ΜΜΕ, η εικόνα που παρουσίασαν οι διοργανωτές του συλλαλητηρίου είναι απογοητευτική και ότι αυτοί που συγκεντρώθηκαν στην παραλία είναι καμία διακοσαριά χαβαλέδες. Πέντε χρόνια αφού φιλοξένησε τους επενδυτές στο δημαρχείο του Βόλου, μάλιστα ο Δήμαρχος Βόλου, ακόμη αναζητά να μάθει ποια είναι τα υπέρ και τα κατά της επένδυσης, ψάχνοντας απαντήσεις.
Δείτε τις δηλώσεις του Δημάρχου:
Προτεινόμενα άρθρα
17.06.2026 | 16:55
17.06.2026 | 15:49
17.06.2026 | 14:36





