ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
20.10.2019 | 19:51
«Άνω-κάτω» η Εθνική Οδός: Οδηγούσε… ανάποδα
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Αναστάτωση προκλήθηκε το πρωί της Κυριακής, όταν ένας οδηγός Ι.Χ. οχήματος βρέθηκε στο… «λάθος» ρεύμα της εθνικής οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης.
Το περιστατικό σημειώθηκε στο ύψος της Λαμίας και πρωταγωνιστής ήταν ένας ηλικιωμένος άνδρας.
Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό «Star Κεντρικής Ελλάδος», ο ίδιος οδήγησε ανάποδα για περίπου μισό χιλιόμετρο.
Στο σημείο έφθασε περιπολικό της τροχαίας, το οποίο ακινητοποίησε το όχημα και ζήτησε από τον ηλικιωμένο οδηγό να κάνει αναστροφή.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
28.06.2026 | 11:04
28.06.2026 | 09:00
28.06.2026 | 08:00






