αλλεπάλληλα-παράπονα-πελατών-της-cosmote-δ-931878
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 03.11.2022 | 07:30

Αλλεπάλληλα παράπονα πελατών της Cosmote: ”Δεν ιδρώνει το αυτί κανενός”

Η εξυπηρέτηση και η αντιμετώπιση που έχουν από τους αρμόδιους είναι ένα από τα παράπονα που έχουν οι πελάτες της Cosmote. Το κυριότερο πλέον όμως, σύμφωνα με τα λεγόμενα τους σε σχόλια των social media, έχει να κάνει με τις συχνές διακοπές της σύνδεσής τους από τον διακομιστή. 

Το post:

Επί ένα χρόνο η σύνδεσή μου στην Cosmote με οπτική ίνα λειτουργεί με συχνές διακοπές. Το έχω επισημάνει και άλλες φορές αλλά τίποτα. Σήμερα κάλεσα τρεις φορές το τεχνικό τμήμα και περίμενα μισή ώρα την πρώτη, κάπου 10 λεπτά τη δεύτερη και άλλα 20 λεπτά την τρίτη φορά. Καμία απάντηση και έκλεισα. Δεν γνωρίζω αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, φαντάζομαι πως δεν θα απαντήσουν ποτέ διότι είναι υπερφορτωμένοι λόγω των τεχνικών προβλημάτων του δικτύου. Μύλος σε μία χώρα που οδεύει στο 2023.

Μπράβο στον #ΟΤΕ , στην #Cosmote και στους υπευθύνους τους για την άθλια εξυπηρέτηση πελατών.

Σχόλια:

  • Τσάμπα προσπαθείτε. Είμαστε και γείτονες. Μη σας γράφω και πάλι τα ίδια. Πληρώνω ξεχωριστό ρούτερ για να δουλέψω, ενώ πληρώνω και σταθερή γραμμή. Δεν ιδρώνει το αυτί κανενός.
  • Δοκιμάστε να τους πείτε ότι ετοιμάζεστε να αλλάξετε πάροχο, θα σας κυνηγήσουν αυτοί μετά στα τηλέφωνα.
  • Άσε, μη νοιώθεις μόνος…
  • Είσαι αυστηρός. Να επιμείνεις να μιλήσεις με την τεχνική υπηρεσία και θα το διορθώσουν.
  • Μην υπερβάλλετε. Όταν σας πουν ότι η βλάβη θα φτιαχτεί σε 2-3 χρόνια (μα την παναγία), δεν θα έχετε τι να πείτε.
  • Είχαμε τα ίδια χάλια με συνεχείς αποσυνδέσεις (σε αγρόκτημα σε νησί των Κυκλάδων). Μετά από αντίστοιχη ταλαιπωρία με τη δίκη σας επί δυο κατορθώσαμε να μιλήσουμε με την COSMOTE. Ήρθε τεχνίτης μετά από δυο εργάσιμες, ελέγχθηκε η γραμμή και επιβεβαιώθηκε η αρχική υπόθεση: συνεχείς αποσυνδέσεις συμβαίνουν, όταν το ρούτερ αδυνατεί να πιάσει την προβλεπόμενη ταχύτητα συμβολαίου και προσπαθεί διαρκώς. Όποτε προβήκαμε συναινετικά σε υποβάθμιση της ταχύτητας από 50άρα σε 24άρα και το πρόβλημα λύθηκε και μάλιστα με φτηνότερο συμβόλαιο. Έχουμε κι εμείς εδώ οπτική ίνα και μάλιστα περνά μπροστά από το σπίτι μας. Επειδή όντως η κατάσταση με την ανταπόκριση σε κλήση είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ με την COSMOTE και ψηφιακό τρόπο δήλωσης βλάβης εγώ τουλάχιστον δεν βρήκα, νομίζω ότι μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή αξίζει. Ενδεχομένως, σε κατάστημα COSMOTE θα μπορούσατε να συνεννοηθείτε σχετικά με το πρόβλημα και να το δηλώσετε ως βλάβη ( συνήθως έχει ουρά). Δοκιμάστε κι από το κινητό σας να ελέγξετε την ταχύτητα του ρούτερ σας από την εφαρμογή της COSMOTE, αυτή τουλάχιστον είναι αξιόπιστη. Εμάς μας έβγαζε 16-18 ενώ πληρώναμε 50αρα γραμμή. Καλή σας τύχη. Στην Ελλάδα ιδιωτικές και δημόσιες υπηρεσίες έχουν τα ίδια χάλια, αν και τελευταία ο ΔΕΔΔΗΕ τουλάχιστον δείχνει πολύ συνεπής. ΥΓ οι συνεχείς αποσυνδέσεις είναι σπαστικές, ιδίως αν παρακολουθεί κανείς COSMOTE TV που για μας μας που ζούμε εκτός πόλης είναι απαραίτητη για ευνόητους λόγους.
  •  Κι εγώ έχω διαρκείς αποσυνδέσεις με 50άρα σύνδεση. Είναι κουραστικό. Για εξυπηρέτηση ας μην κάνω λόγο!
  • Ίσως χρειαστεί ένα internet back up που συνδέεται με το router αν δεν έχει αλλαχτεί το τελευταίο .όσον αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του τεχνικού τμήματος ισχύει…δυστυχώς
  • Παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζουμε όλοι, παρά την οπτική ίνα που μας εγκατέστησαν. Ερώτηση: Αφού είναι ολιγοπώλιο, όπου η δεσπόζουσα κατέχει δεσπόζουσα θέση, τι κίνητρο έχει να ανταποκριθεί στα αιτήματα των σίγουρων πελατών;