αχαΐα-νεκρό-6-μηνών-βρέφος-στο-κέντρο-υ-475391
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 14.05.2018 | 16:14

Αχαΐα: Νεκρό 6 μηνών βρέφος στο Κέντρο Υγείας

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σκηνές αρχαίας τραγωδίας εκτυλίχθηκαν στο Κέντρο Υγείας Κάτω Αχαΐας όταν οι γιατροί ανακοίνωσαν στους γονείς ότι το αγγελούδι τους, μόλις 6 μηνών, δεν τα κατάφερε.

Οι γονείς, Ρομά, μετέφεραν το βρέφος στο Κέντρο Υγείας χωρίς τις αισθήσεις του με τους γιατρούς να καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να το επαναφέρουν χωρίς τελικά να τα καταφέρουν.

Διατάχθηκε διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής για να διαπιστωθούν τα αίτια του θανάτου του.