υπερψηφίστηκε-το-ν-σ-για-την-ψήφο-των-ελ-1107036
ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ | 21.07.2023 | 16:43

Υπερψηφίστηκε το ν/σ για την ψήφο των Ελλήνων του εξωτερικού στην Επιτροπή

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με ευρεία πλειοψηφία, ψηφίστηκε επί της αρχής από την Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης το νομοσχέδιο για την άρση περιορισμών για την εγγραφή στους ειδικούς καταλόγους εκλογέων εξωτερικού.

Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, η Νίκη, οι Σπαρτιάτες και η Πλεύση Ελευθερίας. Επιφύλαξη για την Ολομέλεια δήλωσαν ο ΣΥΡΙΖΑ και η Ελληνική Λύση. Καταψήφισε το ΚΚΕ.

Το νομοσχέδιο εισάγεται στην Ολομέλεια τη Δευτέρα και μετά από δύο συνεδριάσεις αναμένεται να ψηφιστεί την Τρίτη.