σπίρτζης-οι-σταθμοί-μετρό-και-ησαπ-θα-φ-53548
ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ | 19.03.2017 | 12:33

Σπίρτζης: Οι σταθμοί Μετρό και ΗΣΑΠ θα φυλάσσονται από την Αστυνομία

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι σταθμοί του Μετρό και του ΗΣΑΠ θα φυλάσσονται στο μέλλον από αστυνομικούς της ΕΛ.ΑΣ., δήλωσε σήμερα, Κυριακή, στον ΣΚΑΙ, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, διαβεβαιώνοντας πως αυτό είναι κάτι που «επιτρέπεται να γίνει».

Όπως προανήγγειλε, μέσα το επόμενο διάστημα θα υπογραφεί και η σχετική σύμβαση ανάμεσα στην ΕΛΑΣ και την ΣΤΑΣΥ.

Ο κ. Σπίρτζης επέμεινε στην δήλωση του για ευθύνη και των ιδιωτικών εταιρειών φύλαξης, ξεκαθαρίζοντας πως οι εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός είναι ασφαλισμένος, οπότε για τις καταστροφές στα ακυρωτικά μηχανήματα «δεν θα είναι μεγάλη η ζημιά του Δημοσίου».