ψηφίστηκε-το-νομοσχέδιο-για-το-κτηματ-771176
ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ | 29.07.2021 | 22:58

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για το Κτηματολόγιο και τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με τις ψήφους της ΝΔ έγινε δεκτό το νομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης «Εκσυγχρονισμός του Ελληνικού Κτηματολογίου, νέες ψηφιακές υπηρεσίες και ενίσχυση της ψηφιακής διακυβέρνησης».

«Υπέρ» του σχεδίου νόμου τάχθηκαν, επί της αρχής και στο σύνολο, οι βουλευτές της ΝΔ. Καταψήφισε η αντιπολίτευση, με εξαίρεση το Κίνημα Αλλαγής που δήλωσε «παρών».