πως-θα-εκτελούν-τα-επικοινωνιακά-τους-132876
ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ | 23.12.2015 | 12:37

Πως θα εκτελούν τα επικοινωνιακά τους προγράμματα οι φορείς του ευρύτερου Δημοσίου – Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου

Την εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας στα Υπουργεία και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα ως προς την εφαρμογή των επικοινωνιακών τους προγραμμάτων και δράσεων, αποφάσισε η κυβέρνηση με Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου.

Οπως σημειώνει:

«Επικοινωνιακά προγράμματα, κατά την έννοια της παρούσας πράξης, είναι τα σύνολα των σχεδιασμένων και χρονικά καθορισμένων επικοινωνιακών δράσεων των φορέων του άρθρου 1, με τα οποία διατίθενται υλικοί και ανθρώπινοι πόροι προς εξυπηρέτηση συγκεκριμένων επικοινωνιακών στόχων και τα οποία αφορούν:

α) Στην ενημέρωση και πληροφόρηση των Ελλήνων πολιτών για τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων των θεμάτων που αφορούν δημόσιες πολιτικές,

β) στην προβολή της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό και στην αμοιβαία κατανόηση του ελληνικού λαού με λαούς άλλων κρατών για κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος,

γ) στη ρύθμιση και εποπτεία των μέσων μαζικής ενημέρωσης υπό την επιφύλαξη του άρθρου 15 παράγραφος 2 του Συντάγματος, και

δ) στην οργάνωση και υλοποίηση της κρατικής διαφήμισης».

Δείτε αναλυτικά την ΠΥΣ, ΕΔΩ.