έρχεται-ν-σ-για-τη-λειτουργία-των-υδατο-38512
ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ | 26.05.2017 | 10:25

Έρχεται ν/σ για τη λειτουργία των υδατοδρομίων

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σχέδιο Νόμου που θα ρυθμίζει τη λειτουργία του κάθε υδατοδρομίου ετοιμάζει και θα καταθέσει το προσεχές διάστημα στη Βουλή το υπουργείο Ναυτιλίας.

Όπως ανέφερε ο υφυπουργός Νεκτάριος Σαντορινιός η διαδικασία φτάνει στο τέλος της καθώς οι υπηρεσίες του υπουργείου είναι σε συνεχή συνεργασία τόσο με την αρμόδια Γενική Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής όσο και με τους φορείς των 25 υδατοδρομίων που αδειοδοτήθηκαν από το ΓΕΝ και ΥΕΝ.