αποδοχή-ελλάδας-ως-παρατηρητή-στη-δ-912714
ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ | 10.02.2022 | 10:20

Αποδοχή Ελλάδας ως «παρατηρητή» στη Διάσκεψη για τον Αφοπλισμό

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με ιδιαίτερη ικανοποίηση χαιρετίζεται το γεγονός ότι η Ελλάδα, για πρώτη φορά στην ιστορία, έγινε αποδεκτή, μαζί με την Κύπρο, ως παρατηρητής στη Διάσκεψη για τον Αφοπλισμό για το έτος 2022, Διάσκεψη η οποία συνεδριάζει στην Γενεύη, όπως σχολιάζουν διπλωματικές πηγές.

Σημειώνεται, ότι το αίτημα που είχε υποβάλει η Ελλάδα έγινε αποδεκτό από το σύνολο των 65 τακτικών μελών της Διάσκεψης, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας.

Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη της ομοφωνίας διαδραμάτισε ο πρόεδρος της Διάσκεψης και Μόνιμος Αντιπρόσωπος της Κίνας στους διεθνείς οργανισμούς με έδρα τη Γενεύη, Li Song.