ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ |
18.03.2021 | 08:16
Μονιμοποίηση συμβασιούχων νοσοκομείου (ΦΕΚ)
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Μονιμοποίηση συμβασιούχων νοσοκομείου (ΦΕΚ)
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η σύσταση και κατάταξης σε προσωποπαγείς θέσεις ιδαχ, σε εκτέλεση πρωτοδίκης θετικής απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών (Διαδικασίας Εργατικών Διαφορών), η οποία κατέστη τελεσίδικος και εν συνεχεία αμετάκλητος, για εννέα εργαζόμενους του Νοσοκομείου Κορίνθου.
Με σύμφωνη γνώμη της Διοίκησης του Νοσοκομείου και του Υπουργού Υγείας η εργασιακή τακτοποίηση των εργαζομένων μέσω κοινωνικών προγραμμάτων στο Νοσοκομείο Κορίνθου είναι πλήρης.
Πρόκειται για ειδικότητες:
ΔΕ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΔΕ, ΤΕ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΤΕ, ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ
ΤΕ ΔΙΟΙΚΤΙΚΟΥ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ
ΠΕ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ- ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ
ΔΕ ΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ- ΘΥΡΩΡΟΣ
ΤΕ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ.
Δικηγόρος των εννέα εργαζομένων ήταν ο γνωστός εργατολόγος Δημήτρης Περπατάρης.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
27.06.2026 | 20:59
27.06.2026 | 18:59






