ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ |
18.07.2023 | 16:40
ΜΑΝΔΡΑ – «GRECO STROM»: Οι εργοδότες κρατούσαν τους εργαζόμενους στο εργοστάσιο ενώ πλησίαζε η φωτιά!
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Με εντολή των εργοδοτών της «Greco Strom», στο εργοστάσιo στην Μάνδρα, και παρά το γεγονός ότι οι φλόγες είχαν πλησιάσει απειλητικά, οι εργαζόμενοι παρέμεναν στο εργοστάσιο, προσπαθώντας με μάνικες να σβήσουν την φωτιά έξω από το εργοστάσιο.
Οι εργαζόμενοι αποχώρησαν από το εργοστάσιο ύστερα από άμεση παρέμβαση του Γ. Παπαδά, προέδρου του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Δυτικής Αττικής.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
16.06.2026 | 22:07






