γγ-υπ-εργασίας-γύρισε-την-πλάτη-σε-συμ-1557312
ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ | 12.03.2026 | 15:37

ΓΓ Υπ. Εργασίας: Γύρισε την πλάτη σε συμβασιούχους του «55+»

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ακύρωσε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Εργασίας Νίκος Μηλαπίδης, την προγραμματισμένη συνάντηση που είχε με εργαζόμενους-συμβασιούχους του πρόγραμματος 55-74 της ΔΥΠΑ που δουλεύουν σε ΟΤΑ της Αττικής και σήμερα προχώρησαν σε στάση εργασίας και συγκέντρωση έξω από το υπουργείο. 

Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές, ο ΓΓ προφασίστηκε έκτακτη τηλεδιάσκεψη και υποστήριξε ότι δεν μπορεί να συναντήσει τους εργαζόμενους, οι οποίοι κινδυνεύουν να χάσουν την εργασίας τους, αφού οι συμβάσεις τους λήγουν. Σύμφωνα με τους εργαζόμενους ο ΓΓ ζήτησε να κλειστεί «νέο ραντεβού» προκειμένου να συζητηθούν τα αιτήματα τους. Οι συνδικαλιστές του απάντησαν ότι όταν «πρόκειται για εργαζόμενους που χάνουν τη δουλειά τους, τα κυβερνητικά στελέχη δεν έχουν χρόνο, αλλά εάν ήταν βιομήχανοι οι επιχειρηματίες θα τους έστρωναν “κόκκινο χαλί” για να μπουν στο υπουργείο».

Η στάση του ΓΓ, αντανακλά γενικότερα την αντεργατική φιλοσοφία της κυβέρνησης, η οποία χρησιμοποιεί τα συγκεκριμένα προγράμματα για ανακυκλώνει την ανεργία, στερώντας το δικαίωμα σε μόνιμη και σταθερή δουλειά, σε ανθρώπους που χρειάζονται λίγα χρόνια για να βγουν στην σύνταξη.

Με το «ναυάγιο» της συνάντησης, οι εργαζόμενοι ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν σε νέα κινητοποίηση διεκδικώντας την παραμονή τους στην εργασίας.

Οι συμβασιούχοι διεκδικούν:

  • Να μην απολυθεί κανένας εργαζόμενος μέσα από το πρόγραμμα 55-74. Να παραμείνουν στη δουλειά μέχρι τη συνταξιοδότηση τους. Και το κόστος να το αναλάβει η κυβέρνηση.
  • Να προσμετρηθεί στην προϋπηρεσία τους το σύνολο της εργασίας τους.