ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ |
09.12.2024 | 11:47
ΑΔΕΔΥ: Στάση εργασίας στις 11/12 – «Να επιστρέψει ο 13ος και 14ος μισθός»
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τη λήξη του ωραρίου, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου και συγκέντρωση στο υπουργείο Οικονομικών (Νίκης 5-7), στη 1μμ ανακοίνωσε η ΑΔΕΔΥ με αίτημα «αυξήσεις στους μισθούς μας για να ζούμε με αξιοπρέπεια και την επιστροφή του 13ου και 14ου μισθού».
Ως προς την υπόλοιπη Ελλάδα η ΑΔΕΔΥ αναφέρει: «Καλούμε τα Νομαρχιακά Τμήματα να πραγματοποιήσουν αντίστοιχες κινητοποιήσεις στις πόλεις τους (η στάση εργασίας ισχύει, εφόσον πραγματοποιηθούν κινητοποιήσεις στην περιοχή τους)».
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα






