ψηφιακό-δημόσιο-στην-τελευταία-θέση-σ-910676
ΔΗΜΟΣΙΟ | 25.07.2022 | 13:55

Ψηφιακό Δημόσιο: Στην τελευταία θέση στην ΕΕ -Η έκθεση του ΣΕΒ & ο Ραγκούσης

Ο Γιάννης Ραγκούσης παραδέχθηκε ότι υπάρχει πρόοδος στην ψηφιακή διακυβέρνηση, όχι όμως αυτή που παρουσιάζεται και επικαλέστηκε την ετήσια έκθεση του ΣΕΒ που δείχνει ότι η χώρα μας βρίσκεται στην τελευταία θέση σε ό,τι αφορά στη Δημόσια Διοίκηση.

Αναλυτικά:

«Υπάρχει πρόοδος στην ψηφιακή διακυβέρνηση. Θα χτίσουμε πάνω σας, όπως χτίσατε πάνω μας», είπε ο Γιάννης Ραγκούσης στο πλαίσιο της συζήτησης του Νομοσχεδίου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και μίλησε για τον Ν.3979, λέγοντας: «Δεν θα συμπεριφερθούμε όπως εσείς που με αλαζονεία και προσπαθήσατε να εξαφανίσετε τον ιδρυτικό νόμο για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, Ν.3979/2011, όπως και κάθε άλλη σημαντική ψηφιακή πρόοδο της περιόδου 2015-2019.

2 χρόνια θα είχε χάσει η χώρα και οι πολίτες εάν έπρεπε να νομοθετήσετε από την αρχή.

Δεν φαντάζεστε τι περάσαμε για να νομοθετήσουμε τον Ν.3979.

Ο «Αντίχριστος», το 666, η κάρτα του πολίτη και ο ιδρυτικός νόμος για την ψηφιακή διακυβέρνηση.

Τώρα που αποδείχτηκε ότι δεν υπάρχει ο «Αντίχριστος» μέσα στις ψηφιακές εφαρμογές που βελτιώνουν την καθημερινή ζωή των πολιτών που βασίζονται στο Νόμο 3979, μπορώ να πω δημοσίως την ιστορία πίσω από την αρίθμηση του Νόμου.

Πως ο Ν.3979 παραλίγο να είναι ο Ν.3966, που με το 9 ανάποδα ή με το 9 μείον 3 ίσον 6, θα γινόταν ένας νόμος με το 666 στην αρίθμησή του, που θα τροφοδοτούσε για πολλά χρόνια κάθε είδους δεισιδαιμονία και συνωμοσιολογία».

Στη συνέχεια ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ είπε: «Τελικά κι επειδή κυβερνά η δεξιά, για τις παραεκκλησιαστικές, για τις κάθε είδους σκοταδιστικές και ανορθολογικές οργανώσεις, δεν υπάρχει «Αντίχριστος» αλλά πρόοδος.

Όμως και η πρόοδος που υπάρχει δεν είναι αυτή που παρουσιάζεται.

Απόδειξη η ετήσια έκθεση του ΣΕΒ που αναφέρει συγκεκριμένα:

«Παρά τις συνεχείς βελτιώσεις στη Δημόσια Διοίκηση, η Ελλάδα βρίσκεται στην τελευταία θέση.

Αυτό αναδεικνύει τόσο το μεγαλύτερο εύρος και την ταχύτητα ενσωμάτωσης ψηφιακών λύσεων στην υπόλοιπη ΕΕ, όσο και την καθυστέρηση αντιμετώπισης δομικών προβλημάτων στην Ελλάδα (π.χ. μειωμένη διαλειτουργικότητα μητρώων, καθυστέρηση στην ψηφιοποίηση δικαιοσύνης, κλπ.)».