νεκρή-υπάλληλος-που-έπεσε-από-τον-2ο-στο-1573673
ΔΗΜΟΣΙΟ | 20.04.2026 | 09:36

Νεκρή υπάλληλος που έπεσε από τον 2ο στο υπουργείο Τουρισμού

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τραγικό θάνατο βρήκε το πρωί της Δευτέρας μια γυναίκα 51 ετών, όταν βρέθηκε στο κενό από τον δεύτερο όροφο του Υπουργείου Τουρισμού. Πρόκειται για υπάλληλο του υπουργείου.

Το περιστατικό σημειώθηκε γύρω στις 08:30 κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες. Ωστόσο, σύμφωνα με τις πρώτες μαρτυρίες πρόκειται για αυτοχειρία καθώς η γυναίκα φέρεται να άνοιξε το παράθυρο και να πήδηξε.

Αν και διακομίσθηκε ταχύτατα με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», οι γιατροί δεν κατάφεραν να την κρατήσουν στη ζωή, καθώς είχε ήδη καταλήξει.

Οι αρμόδιες αρχές διερευνούν τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό.