Νεκρή υπάλληλος που έπεσε από τον 2ο στο υπουργείο Τουρισμού
Τραγικό θάνατο βρήκε το πρωί της Δευτέρας μια γυναίκα 51 ετών, όταν βρέθηκε στο κενό από τον δεύτερο όροφο του Υπουργείου Τουρισμού. Πρόκειται για υπάλληλο του υπουργείου.
Το περιστατικό σημειώθηκε γύρω στις 08:30 κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες. Ωστόσο, σύμφωνα με τις πρώτες μαρτυρίες πρόκειται για αυτοχειρία καθώς η γυναίκα φέρεται να άνοιξε το παράθυρο και να πήδηξε.
Αν και διακομίσθηκε ταχύτατα με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», οι γιατροί δεν κατάφεραν να την κρατήσουν στη ζωή, καθώς είχε ήδη καταλήξει.
Οι αρμόδιες αρχές διερευνούν τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό.
Προτεινόμενα άρθρα
21.06.2026 | 21:00
21.06.2026 | 15:00
21.06.2026 | 12:00






