δημόσιο-τελειώνει-η-εποχή-του-γκισέ-300695
ΔΗΜΟΣΙΟ | 07.09.2019 | 20:04

Δημόσιο: Τελειώνει η εποχή του γκισέ

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με στόχο την ψηφιοποίηση όλου του δαιδαλώδους δημοσίου τομέα προωθείται αναβάθμιση του Κέντρου Διαλειτουργικότητας, το οποίο θα «υποδεχθεί» ηλεκτρονικά φορείς και υπηρεσίες, ώστε η διακίνηση πληροφοριών και η εξυπηρέτηση πολιτών να γίνονται με ένα «κλικ», οδηγώντας τον γκισέ στο χρονοντούλαπο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει δημοσίευμα στο πρωτοσέλιδο της «Καθημερινής της Κυριακής».