ΚΟΣΜΟΣ |
11.05.2014 | 11:10
Στη δίνη του εμφυλίου η Ουκρανία – Κάηκε ολοσχερώς το δημαρχείο Μαριούπολης (video)
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Παραμένει στη δίνη του εμφυλίου η Ουκρανία. Τις σφαγές ρωσόφωνων πολιτών στους δρόμους της Μαριούπολης, ακολούθησε ο εμπρησμός του δημαρχείου από τα νεοναζιστικά τάγματα εφόδου. Πρόκειται για το δεύτερο δημόσιο κτήριο που παραδόθηκε στις φλόγες. Προηγουμένως είχε καεί ολοσχερώς το κτήριο της τοπικής Αστυνομίας.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
22.06.2026 | 13:08
22.06.2026 | 10:04






