ΚΟΣΜΟΣ |
05.09.2014 | 08:13
Σύνοδος για το ελληνικό χρέος το Νοέμβριο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Σύσκεψη με αντικείμενο τη διευθέτηση του ελληνικού χρέους θα πραγματοποιηθεί στην Ουάσινγκτον το διήμερο 14 και 15 Νοεμβρίου, σύμφωνα με πληροφορίες από κυβερνητικές πηγές.
Στη σύσκεψη, που γίνεται με πρωτοβουλία του ΔΝΤ, θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι της τρόικας (ΕΕ, ΕΚΤ, ΔΝΤ), η ελληνική πλευρά και ενδεχομένως και άλλοι που έχουν συμφέροντα από αυτή τη συζήτηση.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, δεν έχει ακόμα αποφασιστεί σε τι επίπεδο θα είναι η εκπροσώπηση της χώρας μας στη συγκεκριμένη σύσκεψη.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
14.06.2026 | 18:59






