ΟΗΕ: Επιχειρηση εκκένωσης 11.000 ναυτικών από τα Στενά του Ορμούζ
Ο Ναυτιλιακός Οργανισμός του ΟΗΕ. ξεκίνησε επιχείρηση για την απομάκρυνση περισσότερων από 11.000 ναυτικών που έχουν αποκλειστεί στο Στενό του Ορμούζ, μετά την παύση του πολέμου με το Μνημόνιο Συνεννόησης ΗΠΑ-Ιράν, όπως μεταδίδει το Al Jazeera.
Το στενό είχε ουσιαστικά κλείσει από το Ιράν από τον Φεβρουάριο, αφήνοντας τα πλοία παγιδευμένα για μήνες.
«Αυτή η μεγάλης κλίμακας επιχείρηση θα διεξαχθεί σε στενή συνεργασία με το Ιράν, το Ομάν, όλες τις άλλες παράκτιες χώρες της περιοχής, τις ΗΠΑ και τη ναυτιλιακή βιομηχανία», δήλωσε ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού Αρσένιο Ντομίνγκες, σε ανακοίνωσή του, προσθέτοντας ότι έχουν ληφθεί οι «απαραίτητες εγγυήσεις ασφαλείας».
The UN’s maritime agency has launched an operation to evacuate more than 11,000 sailors stranded in the Strait of Hormuz after the US-Iran Memorandum of Understanding paused the war. The strait had been effectively closed by Iran since February, leaving ships trapped for months. pic.twitter.com/YiHrlPnrue
— Al Jazeera English (@AJEnglish) June 24, 2026
Προτεινόμενα άρθρα
24.06.2026 | 10:03
24.06.2026 | 07:27
24.06.2026 | 07:11






