ΔΗΜΟΙ |
10.01.2018 | 07:20
Ορεινοί, νησιωτικοί δήμοι: Στοπ στην παροχή δωρεάν σίτισης, διαμονής σε υπαλλήλους
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Δεν θα μπορούν πλέον οι δήμοι ορεινών και νησιωτικών περιοχών να παρέχουν δωρεάν σίτιση και διαμονή στους υπαλλήλους τους . Με το άρθρο 349 του πολυνομοσχεδίου, οι συγκεκριμένες παροχές περιορίζονται σε γιατρούς, νοσηλευτέςμ, αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, καθώς και αστυνομικούς, πυροσβέστες, λιμενικούς και εργαζόμενους στο ΕΚΑΒ.


Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
25.06.2026 | 09:02






