Πώς αντιδρά το Facebook στο «δημοσία δαπάνη» της κηδείας Μητσοτάκη
— Ναι γιατί έχει έλλειψη χρημάτων η οικογένεια κ χρειάζεται ενίσχυση από τον φορολογούμενο Έλληνα πολίτη….
— Ντροπη και αισχος της οικογενειας του που δεχθηκε τη δημοσια δαπανη τοσο δυσκολους οικονομικα καιρους για την Ελλαδα!!!
— Μα το κράτος δεν έχει για τους συνταξιούχους έχει όμως για να πληρώσει ακριβά την κηδεία.
— Πενθος για τις τοσες χιλιάδες Ελληνες που έχασαν τη ζωή τους από την κρίση ,που όλοι αυτοί πρώην και νυν της βουλης έφεραν στην Ελλάδα μας ακόμα δεν είδαμε! !!
— Όσοι κηδεύονται δημοσία δαπάνη…συνήθως έζησαν κ δημοσία δαπάνη…νόμος…
— Η δαπάνη πάει χρόνια…το πένθος ως προ τι
— Δημόσια δαπάνη… Έλεος
Και η άλλη πλευρά
— Καλό Ταξίδι στην αιωνιότητα του Παραδείσου
Προτεινόμενα άρθρα
15.06.2026 | 15:12
15.06.2026 | 13:59
15.06.2026 | 12:44






