λ-μίχος-η-αλήθεια-για-την-καθυστέρηση-109936
ΔΗΜΟΙ | 31.05.2016 | 21:46

Λ. Μίχος: Η αλήθεια για την καθυστέρηση του σταθμού ΜΕΤΡΟ Αγίας Βαρβάρας

Ο Λάμπρος Μίχος πρ. βουλευτής και πρ. δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας σε ανοιχτή του επιστολή για το θέμα του Μετρό στην πόλη αναφέρει τα εξής:

«Η Δημοτική Αρχή της Αγίας Βαρβάρας αδιαφορώντας για το συμφέρον της πόλης και των κατοίκων της επιτρέπει να διαιωνίζεται ΠΑΡΑΝΟΜΑ η τρύπα του ΜΕΤΡΟ, η Αγία Βαρβάρα να μένει κομμένη στη μέση και οι επαγγελματίες της περιοχής να καταστρέφονται.

Με βάση τη μελέτη επέκτασης του ΜΕΤΡΟ, όταν ο Μετροπόντικας θα έφτανε στην πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό, τα μπάζα από την εκσκαφή, που μέχρι τώρα βγαίνουν από το εργοτάξιο της Αγίας Βαρβάρας, θα έπρεπε να βγαίνουν από την πλατεία Ελευθερίας.

Αυτό θα είχε ως συνέπεια να εγκατασταθούν στο τμήμα Αγία Βαρβάρα – Κορυδαλλός οι σιδηροτροχιές και τα ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα, θα είχε τελειώσει ο σταθμός και θα είχε παραδοθεί η Ελευθερίου Βενιζέλου στην κυκλοφορία.

Τι συμβαίνει τώρα; Ο Μετροπόντικας έχει φτάσει στα Μανιάτικα αλλά τα μπάζα εξακολουθούν να βγαίνουν από το εργοτάξιο της Αγίας Βαρβάρας. Απέναντι από το σχολικό συγκρότημα που φοιτούν 1500 παιδιά πραγματοποιούνται πάνω από 250 δρομολόγια φορτηγών την ημέρα.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι οι Κορυδαλλιώτες αγωνίζονται να μην εφαρμοσθεί η μελέτη αλλά εμείς δεν κάνουμε τίποτα για να εφαρμοσθεί!

Αν αρχίσουν τα μπάζα να βγαίνουν από την πλατεία Ελευθερίας τότε ο σταθμός Αγίας Βαρβάρας μπορεί να παραδοθεί μέσα σε έξη περίπου μήνες.

Αν είχε εφαρμοσθεί ακριβώς η μελέτη και τα μπάζα έβγαιναν από την πλατεία Ελευθερίας από τότε που έφτασε εκεί ο Μετροπόντικας, ο Σταθμός Αγίας Βαρβάρας θα ήταν ήδη έτοιμος.

Το ΜΕΤΡΟ είχε αρχικό χρονοδιάγραμμα παράδοσης το 2017. Τώρα συζητούν για το 2019 αλλά με τα προβλήματα που υπάρχουν μπορεί να φθάσουμε στο 2022. Ως τότε τα μπάζα θα βγαίνουν από την Αγία Βαρβάρα και η τρύπα θα χάσκει στο κέντρο της πόλης όσο η δημοτική μας αρχή προκλητικά αδρανεί. Κρίμα».