Η εγκύκλιος που δεσμεύει τα ταμειακά διαθέσιμα των δήμων
Ιδού η εγκύκλιος με ημερομηνία 13/9/2017 που επιβάλλει τη μεταφορά των ταμειακών διαθεσίμων και αποθεματικών των ΟΤΑ σε ειδικό λογαριασμό της Τράπεζας της Ελλάδας (ΤτΕ). Η εγκύκλιος αφορά όλους τους φορείς Γενικής Κυβέρνησης και τους ΟΤΑ. Η αιτιολόγηση για τη μεταφορά των ταμειακών διαθεσίμων και αποθεματικών σχετίζεται με την έκδοση repos. Θυμίζουμε ότι για το συγκεκριμένο θέμα τοποθετήθηκε με ανακοίνωσή της η ΚΕΔΕ, η οποία μάλιστα πραγματοποιεί συνεδρίαση του Δ.Σ., αύριο στις 11 το πρωί.
Προτεινόμενα άρθρα
22.06.2026 | 10:04
22.06.2026 | 07:21
22.06.2026 | 07:13






