Tα 9 τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε καλύτερα

Όσοι πάσχουν συχνά από αϋπνίες, συνηθίζουν να πίνουν ένα ποτήρι ζεστό γάλα, προκειμένου να τους βοηθήσει με τον ύπνο. Στην πραγματικότητα όμως, υπάρχουν μερικές ακόμα επιλογές για ένα ελαφρύ σνακ πριν κοιμηθείτε. Ακολουθούν εννέα τρόφιμα και ποτά που μπορούν να βοηθήσουν.

Αμύγδαλα: Αυτοί οι ξηροί καρποί δεν έχουν μόνο υψηλή περιεκτικότητα σε ριβοφλαβίνη, φώσφορο και μειώνουν τους κινδύνους χρόνιας νόσου, αλλά είναι επίσης υψηλοί σε μαγνήσιο που προάγει τον καλό ύπνο. Το μαγνήσιο μειώνει τη φλεγμονή και την κορτιζόλη της ορμόνης του στρες για καλύτερη ανάπαυση.

Γαλοπούλα: Περιέχει το αμινοξύ τρυπτοφάνη , το οποίο αυξάνει την παραγωγή μελατονίνης και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, κάτι που συνέεται με τον βαθύτερο ύπνο.

Τσάι χαμομήλι: Ενισχύει τη γενική υγεία και έχει αντιοξειδωτικά που μειώνουν τη φλεγμονή. Ο ρόλος που δρα κατά της αϋπνίας, είναι επειδή περιέχει απιγενίνη που συνδέεται με ορισμένους υποδοχείς του εγκέφαλου, που ρυθμίζουν τον ύπνο.

Ακτινίδια: Το συγκεκριμένο φρούτο, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά και σεροτονίνη. Επίσης οφελεί το στομάχι και το πεπτικό σύστημα καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας.

Χυμός βύσσινου: Αυτός ο χυμός είναι πλούσιος σε κάλιο και αντιοξειδωτικά, καθώς και υψηλά επίπεδα μελατονίνης για την καταπολέμηση της αϋπνίας.

Λιπαρά ψάρια: Αποτελούν σημαντική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και βιταμίνης D, τα οποία είναι ωφέλιμα για τον οργανισμό αλλά και για

Καρύδια: Αυτοί οι ξηροί καρποί παρέχουν 19 βιταμίνες και μέταλλα, ενισχύουν την υγεία της καρδιάς και διατηρούν ψηλά τα επίπεδα μελατονίνης.

Τσάι Passionflower: Αυτό το φυτικό ρόφημα, έχει μία ηρεμιστική και αντιοξειδωτική ουσία την απιγενίνη και μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε πριν κοιμηθείτε.

Λευκό ρύζι: Αν και δεν περιέχει πολλές φυτικές ίνες, θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά σε σχέση με το καστανό ρύζι, έχει όμως υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, που έχει συνδεθεί με καλύτερο ύπνο όταν καταναλώνεται μία ώρα πριν κοιμηθείτε. Σε μια μελέτη, η υψηλότερη πρόσληψη ρυζιού συσχετίστηκε με καλύτερο ύπνο σε σύγκριση με το ψωμί ή τα ζυμαρικά.

πηγή: portraits.gr

ΥΓΕΙΑ, ΥΠΝΟΣ, ΤΡΟΦΙΜΑ


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!