Έρευνα: οι Έλληνες ξοδεύουν 6,3 δις ετησίως σε έτοιμο φαγητό

Έξοδα 6,3 δις για την αγορά έτοιμου φαγητού φαίνεται πως κάνουν οι Έλληνες κάθε χρόνο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ.

Τα ευρήματα έδειξαν ότι οι Έλληνες εξακολουθούν να προτιμούν το σπιτικό φαγητό για κύριο γεύμα, ωστόσο, νέες τάσεις φαίνεται ότι κερδίζουν σημαντικό έδαφος, όπως η αγορά έτοιμου φαγητού από το σούπερ μάρκετ.

Συγκεκριμένα, το 53% των Ελλήνων απάντησε ότι ετοιμάζει το κύριο γεύμα του στο σπίτι. Το 18% το αγοράζει από κατάστημα εστίασης, το 15% τρώει σε εστιατόριο και το 14% το αγοράζει έτοιμο από το σούπερ μάρκετ.

Γενικά η εστίαση, παρά την οικονομική κρίση, εξακολουθεί να αποτελεί μία σημαντική αγορά: Το μέσο νοικοκυριό ξοδεύει περίπου 125 ευρώ για αυτές τις αγορές, (1.500 ευρώ ανά έτος), ξεπερνώντας συνολικά τα 6,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Μεγάλο μέρος αυτών των αγορών αποτελεί το έτοιμο φαγητό.

grafima_trofes_aftodioikisi

Συγκεκριμένα, έτοιμο καφέ αγοράζει το 87% των καταναλωτών, γλυκά και σνακ το 85%, τυρόπιτα-κρουασάν το 85%, έτοιμο κρύο γεύμα, π.χ. σαλάτα, σάντουιτς το 70%, έτοιμο μαγειρευτό φαγητό το 63% και έτοιμο κατεψυγμένο γεύμα το 51%.

grafima-trofes_aftodioikisi

Όπως φαίνεται στο σχήμα 2, η μεγαλύτερη διείσδυση καταγράφεται στα έτοιμα κατεψυγμένα γεύματα με το 41% των καταναλωτών να δηλώνει ότι τα αγοράζει από το σούπερ μάρκετ. Το 37% δηλώνει ότι αγοράζει Γλυκά/Σνακ για κάποιο συμπληρωματικό γεύμα, το 23% έτοιμο κρύο γεύμα όπως σαλάτα ή σάντουιτς, το 18% έτοιμο μαγειρευτό φαγητό, το 12% τυρόπιτα ή κρουασάν και τέλος το 9% καφέ.

ΥΓΕΙΑ


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!