Εμβόλιο ΑstraΖeneca: Από υπερβολικό στρες τα συμπτώματα παράλυσης 32χρονου

Σε υπερβολικό άγχος κι όχι σε παρενέργειες του εμβολίου φέρονται να αποδίδονται τα συμπτώματα παράλυσης που εμφάνισε 32χρονος στη Δυτική Αχαΐα, περίπου 10 μέρες μετά τον εμβολιασμό του με AstraZeneca.

To περιστατικό προκάλεσε ανησυχία στους οικείους του άνδρα, ο οποίος εισήχθη χθες στη Νευρολογική Κλινική του ΠΓΝΠ.

Ο 32χρονος υποβλήθηκε σε κλινική εξέταση και εργαστηριακές εξετάσεις, από τις οποίες αποδείχθηκε ότι όχι μόνο δεν υπήρχε ένα τέτοιας σοβαρότητας σύμπτωμα όπως η παράλυση, αλλά οι όποιες ενοχλήσεις ένιωθε ο ίδιος ήταν απόρροια στρεσόγονου κατάστασης, όπως μεταδίδει το gnomip.gr.

«Ευτυχώς στον 32χρονο, που εισήχθη, δεν εντοπίστηκε κανένα παθολογικό εύρημα, σχετικό με τα συμπτώματα που ανέφερε ο ασθενής. Στην προκειμένη περίπτωση η εξήγηση που μπορεί να ερμηνεύσει τα ενοχλήματα για τα οποία διαμαρτυρόταν, είναι το υπερβολικό στρες και ο φόβος για πιθανές παρενέργειες του εμβολίου», επεσήμανε ο καθηγητής Νευρολογίας, Γιάννης Ελλούλ στην εφημερίδα «Γνώμη».

Ο καθηγητής ανέφερε πως υπάρχουν πλείστα περιστατικά εμβολιασθέντων που προστρέχουν στα Επείγοντα, αναφέροντας ποικίλα συμπτώματα που ευτυχώς έως τώρα οφείλονται στη στρεσογόνο κατάσταση που βιώνουν από υπερβολικό άγχος και φόβο.

Ο 32χρονος θα παραμείνει στην κλινική για περαιτέρω έλεγχο, ανεξαρτήτως του συμβάντος που τον οδήγησε στο νοσοκομείο.

ΥΓΕΙΑ, ΠΑΡΑΛΥΣΗ, ΕΜΒΟΛΙΟ ASTRAZENECA


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]