Είναι η μπανάνα το αντίδοτο της αϋπνίας;

Η απάντηση είναι καταφατική, αφού Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε κάλιο και σε βιταμίνη Β6, στοιχεία απαραίτητα για τη σύνθεση της μελατονίνης, της ορμόνης, δηλαδή, του ύπνου. Το κάλιο από την άλλη, λειτουργεί ως μυοχαλαρωτικό προετοιμάζοντας το σώμα μας για ύπνο.

Εάν ωστόσο τη στιγμή της αϋπνίας δεν είναι εύκολη η πρόσβαση σε μπανάνες, φτιάξτε μια μαρουλοσαλάτα, καθώς μια μερίδα μαρουλιού μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμηθείς εύκολα και “βαθιά”. Το μαρούλι περιέχει την ουσία lactucarium, η οποία έχει ηρεμιστικές ιδιότητες. Το λάχανο, το σπανάκι, αλλά και το χούμους είναι επίσης θαυματουργά για τις βραδιές “δίχως ύπνο”.

ΥΓΕΙΑ, ΑΥΠΝΙΑ, ΜΑΡΟΥΛΙ, ΜΠΑΝΑΝΑ, ΟΡΜΟΝΗ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ


Αφήστε μια απάντηση

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!